Ja estem preparats per fer la cinquena miniredacció.
Recordem com s'ha de presentar:
Jo, com a exemple, us descriuré a vosaltres com a conjunt de gent que forma una classe, la meva visió, esclar, que pot ser diferent a la resta de visions que de vosaltres es poden tenir… i com que és la meva, només als de l'A i als del B, que als altres només els conec de vista.
La classe de 1r A:
Quan entres a 1r A el primer que veus és tot de gent que es mou i que xerra. Després acaben asseguts i continuen xerrant. Hi ha nois i noies poc barrejats, vull dir que l'habitual és que seguin nois amb nois i noies amb noies. No són gaires, vint-i-tres,// si no m'erro, però de vegades fan el soroll de cinquanta. Sembla que els agradi aprendre, però els agrada més jugar. Molts d'ells volen treure bones notes, alguns són molt poc discrets, poquets ho són molt. Cauen bé, però de vegades es fan pesats.
La classe de 1r B:
Quan entres a 1r B el primer que veus és tot de gent que es mou i que xerra. Després acaben asseguts i continuen xerrant. Hi ha nois i noies poc barrejats, vull dir que l'habitual és que seguin nois amb nois i noies amb noies. No són gaires, vint, // si no m'erro, però de vegades fan el soroll de cinquanta.
Sembla que no tenen gaires ganes d'aprendre, que voldrien aprovar però que els pot la mandra més que les ganes de treballar. N'hi ha força que no poden estar-se ni cinc minuts seguits asseguts a la cadira, els agrada molt queixar-se de què els fan els altres. Fan gràcia, però de vegades es fan pesats.
Recordem com s'ha de presentar:
- En un full blanc o blanc reutilitzat, ja sabeu quina professora prefereix aquesta segona opció.
- Amb el vostre nom i la data que l'heu feta a la banda dreta superior del full.
- Amb el núm. i el títol de la redacció al centre del full i a sota del vostre nom i la data.
- Escrita a mà amb la millor lletra possible i respectant tant els marges com la separació entre línies.
- Amb la paraula núm 50 marcada amb una doble ratlla.
- Acabada amb un punt i final.
Jo, com a exemple, us descriuré a vosaltres com a conjunt de gent que forma una classe, la meva visió, esclar, que pot ser diferent a la resta de visions que de vosaltres es poden tenir… i com que és la meva, només als de l'A i als del B, que als altres només els conec de vista.
La classe de 1r A:
Quan entres a 1r A el primer que veus és tot de gent que es mou i que xerra. Després acaben asseguts i continuen xerrant. Hi ha nois i noies poc barrejats, vull dir que l'habitual és que seguin nois amb nois i noies amb noies. No són gaires, vint-i-tres,// si no m'erro, però de vegades fan el soroll de cinquanta. Sembla que els agradi aprendre, però els agrada més jugar. Molts d'ells volen treure bones notes, alguns són molt poc discrets, poquets ho són molt. Cauen bé, però de vegades es fan pesats.
La classe de 1r B:
Quan entres a 1r B el primer que veus és tot de gent que es mou i que xerra. Després acaben asseguts i continuen xerrant. Hi ha nois i noies poc barrejats, vull dir que l'habitual és que seguin nois amb nois i noies amb noies. No són gaires, vint, // si no m'erro, però de vegades fan el soroll de cinquanta.
Sembla que no tenen gaires ganes d'aprendre, que voldrien aprovar però que els pot la mandra més que les ganes de treballar. N'hi ha força que no poden estar-se ni cinc minuts seguits asseguts a la cadira, els agrada molt queixar-se de què els fan els altres. Fan gràcia, però de vegades es fan pesats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada