Cada avaluació farem, com a mínim, una expressió oral. Aquí trobareu explicada la primera.
Com que hem començat a explicar una mica què és la poesia, haureu de recitar un poema.
L'heu de triar entre els que trobareu al llibre a les pàgines: 11, 34, 35, 36 i 38 (El vol).
Si voleu, i només si voleu, la recitació la podeu fer en parelles, amb un company, si no, la podeu fer sols.
És important que feu vostre el poema, no només que us el sapigueu de memòria, sinó que també us adoneu de com l'heu d'interpretar.
Aquí teniu un parell d'exemples de bones recitacions: https://www.youtube.com/watch?v=OD0RibIwTiE
https://www.youtube.com/watch?v=AHbYuKcAT-k
Fixeu-vos en la segona: el primer que fa la noia que hi surt és presentar-se i explicar una mica perquè i com recitarà el poema, quan fa això, potser es mou massa, es nota que està nerviosa… però després, quan comença a recitar, veiem que ha fet seu el poema i recita, interpreta, intenta transmetre allò que el poema li ha transmès a ella. Això és el que heu d'intentar vosaltres de fer.
Per tant, sortireu davant de la classe, us presentareu, direu el títol del poema que recitareu i començareu la recitació.
No només es valorarà que sapigueu el poema de memòria, sinó també la posició que adoptareu en recitar-lo, l'entonació, el ritme com el direu, la vocalització… tot allò que farà que el vostre recitat sigui entenedor i viu.
Com que hem començat a explicar una mica què és la poesia, haureu de recitar un poema.
L'heu de triar entre els que trobareu al llibre a les pàgines: 11, 34, 35, 36 i 38 (El vol).
Si voleu, i només si voleu, la recitació la podeu fer en parelles, amb un company, si no, la podeu fer sols.
És important que feu vostre el poema, no només que us el sapigueu de memòria, sinó que també us adoneu de com l'heu d'interpretar.
Aquí teniu un parell d'exemples de bones recitacions: https://www.youtube.com/watch?v=OD0RibIwTiE
https://www.youtube.com/watch?v=AHbYuKcAT-k
Fixeu-vos en la segona: el primer que fa la noia que hi surt és presentar-se i explicar una mica perquè i com recitarà el poema, quan fa això, potser es mou massa, es nota que està nerviosa… però després, quan comença a recitar, veiem que ha fet seu el poema i recita, interpreta, intenta transmetre allò que el poema li ha transmès a ella. Això és el que heu d'intentar vosaltres de fer.
Per tant, sortireu davant de la classe, us presentareu, direu el títol del poema que recitareu i començareu la recitació.
No només es valorarà que sapigueu el poema de memòria, sinó també la posició que adoptareu en recitar-lo, l'entonació, el ritme com el direu, la vocalització… tot allò que farà que el vostre recitat sigui entenedor i viu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada